نوشته شده توسط : امین

با توجه به مزایای لیپوماتیک، این جراحی در میان بیماران محبوب شده است. این یک روش امن است و چربی را با آسیب های کمتری به بافت های بدن، برطرف می کند و بیماران یک دوره بهبودی کوتاه مدت را تجربه می کنند.
چربی های اضافی بدن، تناسب اندام را مختل می کنند، اما نگران نباشید، لیپوماتیک یک روش موثر و بدون خطر است. در این جراحی، چربی های اضافی با لرزش و حرکت سریع یک لوله کوچک (کانولا) برداشته می شود. برای ایجاد این حرکت و لرزش، از فشار هوا استفاده می شود، بنابراین، بدون آسیب به بافت های اطراف تخلیه چربی انجام می شود.

دستگاه های لیپوماتیک سیستم امنیتی دارند، اگر کانولا با یک بافت بدون چربی تداخل داشته باشد، آن را متوقف خواهد کرد در نتیجه به بافت های غیر چربی بدن تان آسیبی نخواهد رسید. به این ترتیب، لیپوماتیک یکی از موثرترین روش های لاغری موضعی است.

با توجه به دقت و عدم آسیب بافت، چربی استخراج شده قابل استفاده برای سایر مناطق بدن می باشد.
برخی از بیماران ممکن است کبودی یا تورم کمی نیز داشته باشند که بسیار نادر است. در این عمل نیازی به بستری شدن نیست.

 

اثرات طولانی مدت لیپولیزر 

در سال 2007 بنابر خواسته انجمن متخصصین زیبایی آمریکا، عمل لیپولیزر به تایید FDA رسید. در این روش اقدام به حذف چربی از قسمت های مختلف بدن، بیشتر در قسمت هایی که از طریق ورزش و رژیم غذایی امکان لاغری ندارند، صورت می گیرد، قسمت هایی مانند چانه، گردن، سینه ها و ... . روش لیزر بدین صورت است که فیبر نازکی که گرما دیده است وارد پوست می شود و اقدام به مایع کردن چربی های زیر پوستی می کند. سپس میله ای به اسم کانولا وارد می شود و با روش ساکشن معمولی سلول های چربی را جمع آوری می کند. FDA هشدار داده است که این روش را نباید برای کاهش وزن در نظر گرفت و تنها برای حذف چربی ها استفاده می شود.

 

 

اثرات طولانی مدت لیپو لیزر

خونمردگی، تورم

ممکن است مدتی پس از درمان، خونمردگی و تورم به وجود بیاید، ولی این مشکلات معمولا طی 2 الی 3 هفته از بین خواهند رفت. در این حالت خونمردگی کمتر از سایر روش های ساکشن اتفاق می افتد، به این دلیل که گرمای لیزر مانع از خونریزی رگ های کوچک و مویرگ ها در حین درمان می شود. برخی بیماران ژاکت هایی می پوشند که نقاط تحت درمان را می پوشاند. این ژاکت ها به کاهش تورم و بهبود کمک می کند. برخی پزشکان برای کاهش درد از مسکن های ملایمی استفاده می کنند و اغلب بیماران معمولا پس از دو تا سه روز می توانند فعالیت های روزمره خود را از سر گیرند. پزشکان معمولا به بیماران توصیه می کنند که حداقل تا یک ماه از تمرین های ورزشی و اجرای فعالیت های سنگین پرهیز کنند.

تغییر حالت بدن

لیپولیزر پس از یک هفته نتیجه خود را نشان می دهد. با استفاده از لیپوساکشن معمولی، نتیجه گیری معمولی 2 الی 4 هفته طول می کشد. با اینحال حالت بدن پس از مدتی تغییر می کند و به بیمار توصیه می شود تا مدتی از پوشیدن لباس های جذب خودداری کند.

حساسیت های پوستی و سفت شدن

کلاژن و لایه های مختلف آن هستند که پوست را تولید می کنند. رشد کلاژن و بافت ها معمولا چند هفته تا چند ماه به طول می انجامد. در این هنگام بیمار فکر می کند پوستش کمی سفت تر شده و حالت ارتجاعی خود را از دست داده است.

سوختگی

روش های جدید لیپولیزر به ندرت باعث سوختگی پوست می شوند، با اینحال همچنان خطر سوختگی وجود دارد. دستگاه های امروزی که توسط بسیاری از پزشکان استفاده می شوند، دارای دماسنج هایی هستند که دائما دمای پوست را اندازه می گیرند. از این طریق خطر سوختگی و آسیب رساندن به پوست و بافت ها به حداقل مقدار می رسد. در صورتی که سوختگی در ناحیه درمان اتفاق بیافتد، امکان عفونت و تاول زدن در بیمار وجود دارد. همچنین ممکن است در برخی مواقع پوست متورم شده و باد کند. معمولا در اکثر حالات پوست سفت می شود و حالت ارتجاعی ندارد اما در حالاتی خاص ممکن است پوست شل شده و بی حالت شود.

همچنین گاهی اوقات در صورت استفاده از لیزر و کم تجربه بودن پزشک، ممکن است رنگ پوست تغییر کند که این تغییر رنگ به صورت موقتی است. همچنین ممکن است سطح پوست نا هموارتر از سایر نقاط شود. در موارد نادری نیز ممکن است اعصاب بیمار دچار اخلال شود. به دلیل گرما حاصل از لیزر و فرایند التراسونیک ممکن است مشکلات جدی برای نورون ها و اعصاب بدن ایجاد شود.

بنابراین بهتر است قبل از درمان از سلامت کامل خود مطمئن باشید و حتما فشار خون و دیابت خود را تحت کنترل داشته باشید.

همچنین از آنجایی که در موفقیت درمانهای زیبایی تجربه پزشک از مهمترین فاکتورها به حساب می آید بنابراین توصیه می شود برای تمام درمانها از جمله لیپوساکشن، لیپولیز و لیپوماتیک حتما به پزشکی مراجعه نمایید که تجربه و تجهیزات کافی در این زمینه را داشته باشد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , بیماری لیپودما و درمان آن , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , اقدامات قبل و بعد از جراحی زیبائی شکم , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض لیپولیز , هزینه عمل لیپولیز , فیلم لیزر لیپولیز , هزینه اولتراسونیک , لیپولیز اولتراسونیک , لیپولیز اولتراسونیک چیست , مراقبت های بعد از عمل لیپولیز , تورم بعد از عمل لیپولیز , ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مرد ایده آل

خدا زن را آفرید و به او گفت رد هر گوشه ی زمین که بگردی میتونی مرد ایده آلت رو پیدا کنی !

آنگاه بود که خدا زمین را گرد آفرید ! هاهاهاهاا

 

کلید اسرار !

یارو میره کمیته امداد، هیچی بهش نمیدن،میگه: واگذارتون کردم به کلید اسرار !

 

بابام

به یه بچه میگن اون چه حیوونی یه که به ما گوشت، شیر، ماست، کفش، لباس میده؟ بچه میگه: بابام !!!

 

پشه بند

حیف نون پشه بند می خره، تاصبح نمی خوابه پشه ها رو مسخره می کنه !

 
غضنفر به پیك نیك میرود

غضنفر با زنش میرن پیك نیك. زنش میگه: بشینیم زیر اون درخت. غضنفر میگه نه! همین وسط جاده امن‌تره! زود پتو رو بنداز! زنش میگه: آخه اینجا ماشین میزنه بهمون! ولی غضنفر با اصرار وسط جاده پتو رو پهن می‌کنه و دو نفری می‌شینند وسط جاده! بعد از مدتی یه كامیون میاد طرفشون هر چی بوق میزنه، اونا از جاشون تكان نمیخورن، كامیونه هم فرمونو میپیچونه میره تو درخت. غضنفر به زنش میگه: دیدی گفتم وسط جاده امن‌تر! اگه زیر اون درخت بودیم الان هر دومون مرده بودیم!

 

شکار

یه روز یه خالی بند میرسه به اون یکی میگه: رفتم شکار هفت تا خرگوش گرفتم پنج تا آهو و سه تا شیر یارو گفت فقط همین! گفت: مگه با یه تیر بیشتر از اینم میشه زد! یارو گفت: اوه تازه تفنگم داشتی

 

شانس

یارو 1000 تومنی پیدا میکنه میبینه وسطش سوراخه میگه بخشکی شانس وسطش گوشه نداره!

 

پشه

غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن

 

شیر خوردن

یه روز یه مرده ای می میره از پسرش می پرسن که چی شد پدرت مرد؟
پسر می گه:شیر خورد مرد
بهش می گن یعنی چه؟ چطوری؟
میگه داشت شیر می خورد گاوه نشست

 
پازل

یارو با خوشحالی به دوستش میگه بالاخره این پازل رو بعد از 3 سال حل كردم . دوستش میگه: 3 سال زیاد نیست؟ میگه: نه بابا رو جعبه اش نوشته 3 تا 5 سال!

 
قطار

به یارو میگن: زودباش سوار شو قطار داره میره! میگه : كجا میخواد بره بلیط دست منه!

 
مسابقه اسب‌ دوانی

در مسابقه اسب‌دوانی یه نفر صد هزار دلار روی اسب شماره 28 شرط‏بندی كرد و اتفاقا برنده 500 هزار دلار شد. مسئول برگزاری مسابقه از او پرسید: چطور این همه پول رو روی اسب شماره‌ 28 شرط‏بندی كردی؟ گفت: دیشب خواب دیدم كه دائما جلوی چشمم یك عدد 6 و یك عدد 8 می‏آد. مسئول برگزاری پرسید: 6 و 8 چه ربطی به 28 داره؟ یارو گفت: مگه شیش هشت تا 28 تا نمی‏شه؟



:: موضوعات مرتبط: ماساژ درمانی , کرایولیپولیز , شکم آبجو چیست؟ , ,
:: برچسب‌ها: لطیفه , جک , طنز , خنده , شادی , نشاط , ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

عبید زاکانی یکی از طنزپردازان مشهور ایرانی است که علاوه بر طنزپردازی، شاعر و نویسنده نیز می باشد. حکایات عبید زاکانی به ویژه حکایات طنز آن بسیار معروف و پرطرفدار هستند. آسمونی در این مقاله تعدادی از حکایات طنز عبید زاکانی را برای شما عزیزان منتشر می کند.

خواجه نظام‌الدین عبیدالله زاکانی معروف به عبید زاکانی شاعر و نویسندهٔ طنزپرداز فارسی‌زبان قرن هشتم هجری است که طبق قراین موجود در اواخر قرن هفتم یا اوایل قرن هشتم ه.ق. در یکی از توابع قزوین چشم به جهان گشود.علت مشهور بودن او به زاکانی نسبت داشتن او به خاندان زاکان است که این خاندان تیره‌ای از «عرب بنی خفاجه» بودند که بعد از مهاجرت به ایران به نزدیکی رزن از توابع همدان رفتند و در آن ناحیه باشیدند. وی در قزوین به دانش اندوزی پرداخته و در این شهر پرورش یافته و تا پایان عمر را در این شهر ماند. در خاندان او دو شعبه از دیگران مشهورتر بودند، شعبهٔ یکم که به گفتهٔ حمدالله مستوفی (معاصر و همشهری عبید) اهل دانش‌های معقول و منقول بودند و شعبهٔ دوم که این مورخ آنها را ارباب الصدور (یعنی وزیران و دیوانیان) می‌نامد. حمدالله مستوفی، عبید را نظام‌الدین عبیدالله زاکانی یاد می‌کند و او را از شعبهٔ دوم می‌داند. با این همه اطلاع دقیقی از مقام صدارت یا وزارت برای عبید در دست نیست و همین قدر می‌دانیم که در دستگاه پادشاهان فردی محترم بوده

حکایات طنز عبید زاکانی

شرط آزادی (از رساله اخلاق الاشراف – باب پنجم در سخاوت)

یکی از بزرگان عصر با غلام خود گفت که از مال خود پاره ای گوشت بستان و زیره بایی معطّر بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام شاد شد زیره بایی بساخت و پیش آورد. خواجه اش آش بخورد و گوشت به غلام سپرد. روز دیگر گفت بدان گوشت نخود آبی مزعفر بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام فرمان برد و نخود آب ترتیب ترتیب کرد و پیش آورد. خواجه اش آش بخورد و گوشت به غلام سپرد. روز دیگر گوشت مصمحل شده بود، گفت این گوشت بفروش و پاره ای روغن بستان و از آن طعامی بساز تا بخورم و تو را آزاد کنم. غلام گفت ای خواجه بگذار تا من همچنان غلام تو می باشم و اگر البته خیری در خاطر می گذرد نیت خدای را این گوشت پاره را آزاد کن.

نام آدم و حوّا

واعظی بر منبر می گفت هر که نام آدم و حوّا نوشته در خانه آویزد شیطان بدان خانه در نیاید. طلخک از پای منبر برخاست و گفت مولانا شیطان در بهشت در جوار خدا به نزد ایشان رفت و بفریفت. چگونه می شود که در خانه ی ما از اسم ایشان بپرهیزد؟

طلخک و و سرمای زمستان

سلطان محمود در زمستانی سخت به طلخک گفت که با این جامه ی یک لا در این سرما چه می کنی که من با این همه جامه می لرزم. گفت ای پادشاه تو نیز مانند من کن تا نلرزی. گفت مگر تو چه کرده ای؟ گفت هرچه جامه داشتم همه را در بر کرده ام.

ماهی و یونس (از کتاب رساله دلگشا)

پدر جُحی سه ماهی بریان به خانه برد. جحی در خانه نبود. مادرش گفت این بخوریم پیش از آنکه جحی بیاید. چون سفره بنهادند جحی در زد. مادرش دو ماهی بزرگ در زیر تخت پنهان کرد و یکی کوچک با میان آورد. مگر جحی از شکاف در بدید. چون بنشستند پدرش از جحی پرسید که تو حکایت یونس پیغمبر شنیده ای؟ گفت نه اما از این ماهی بپرسم. سر پیش ماهی برد و از او پرسید و گوش بر دهان ماهی نهاد و گفت این ماهی می گوید من آن زمان کوچک بودم دو ماهی دیگر بزرگتر از من در زیر تخت اند از ایشان بپرس تا بگویند.

چگونه جنگ شروع می شود (از کتاب رساله دلگشا)

سلطان محمود از طلخک پرسید جنگ میان مردمان چون واقع شود؟ گفت نبینی و نخوری. سلطان گفت ای مردک چه گُه می خوری؟ گفت چنین باشد. یکی گهی می خورد و آن دیگر جوابی می دهد جنگ میان ایشان قائم می شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , ماساژ درمانی , کرایولیپولیز , شکم آبجو چیست؟ , ,
:: برچسب‌ها: طنز , حکایت , حکایت طنز , عبید زاکانی , ادبیات , شاعر , نویسنده ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مرداد 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد